Hur begär jag en ersättningsrabattkod?

Senaste: 23/10/18

Du kan begära en ersättningsrabattkod i följande situationer:

  • Du har returnerat (en del av) en beställning för vilken du använt en rabattkod. I detta fall ska du säkerställa att du returnerat din beställning innan du begär en ersättningsrabattkod.
  • Din rabattkod fungerar inte. I detta fall ska du följa instruktionerna om hur en rabattkod används och vad man gör om rabattkoden inte fungerar innan du begär en ersättningsrabattkod.
  • Din rabattkod ger inte korrekt rabatt på din beställning.
  • (En del av) beställningen för vilken du använde rabattkoden annullerades, eller så har du själv annullerat beställningen.

Om hela din beställning annullerats eller om du själv annullerat hela din beställning kommer rabattkoden att återaktiveras efter 24 timmar.

Om någon av ovanstående situationer uppstår, kontakta oss för att begära en ersättningsrabattkod.

Var den här artikeln till hjälp?

Ja / Nej

Var är min beställning?

Logga in eller använd vår Guest tracker för att snabbt spåra din beställning, annullera varor och kolla status för returer.

Hittar du fortfarande inte svar på din fråga?

FRÅGA VÅR KUNDSERVICE

Mån. till Fre: 08.00 - 18.00