Kan jag byta min(a) produkt(er)?

Senaste: 01/02/19
Varor inhandlade i adidas onlinebutik
Vi har i nuläget ingen möjlighet att erbjuda byte av varor som köpts i vår onlinebutik. Om du vill ha en annan färg eller storlek behöver du returnera varan/varorna som du inte önskar behålla så att du kan få en återbetalning och göra en ny beställning. Det tar vanligtvis 3 - 4 dagar för returer att nå vårt lager i Tyskland. Vi kommer därefter att hantera din retur inom 24 - 48 timmar och påbörja en återbetalning med din valda betalningsmetod.

Produkter bokade med Click & Collect hämtas upp i en adidasbutik
Om du har bokat produkter online och väljer att hämta upp dem i butik, kan du byta ut en produkt mot något annat vi har i lager när du kommer in för upphämtningen.
Du kan också välja att helt enkelt inte hämta ut produkterna, i vilket fall bokningen annulleras.

Varor inhandlade i en adidasbutik
Vi tar emot returer och byten från samma butik. Dessutom tar vi emot returer om du köpt varan i någon annan butik i samma land. Kom ihåg att ta med kvittot och se till att returnera varan/varorna inom 30 dagar (eller 14 dagar för hype-produkter som YEEZY) räknat från inköpsdatumet. 

Varor beställda i en adidasbutik för hemleverans
Om du gör en beställning online i vår butik räknar vi den som en onlinebeställning när vi skickar den från vårt lager i Tyskland. Vi ber dig därför att returnera beställningen med hjälp av etiketten som följer med i lådan. Här finns våra returinstruktioner.

Var den här artikeln till hjälp?

Ja / Nej

Var är min beställning?

Logga in eller använd vår Guest tracker för att snabbt spåra din beställning, annullera varor och kolla status för returer.

Hittar du fortfarande inte svar på din fråga?

FRÅGA VÅR KUNDSERVICE

Mån. till Fre: 08.00 - 18.00