Vad gör ni för att försäkra min dataintegritet?

Senaste: 25/04/19
Vi är dedikerade till att garantera din datas säkerhet och integritet.
Vi strävar efter att vara fullständigt öppna med dig om din personliga data. Vill du:
  • Se/ladda ner din personliga data?
  • Ändra/rätta din personliga information?
  • Ändra dina mejlpreferenser?
  • Radera din profil?
Allt detta kan du göra genom att logga in på vår hemsida och gå till sidan ”Mitt konto”. Med denna frihet att göra allt själv sparar du tid, och slipper kontakta Kundservice.
Vi vill också försäkra dig att vi endast kommer använda din data för att förbättra produkter och tjänster för dig. Så här används din data:
  • För att behandla dina beställningar, visa beställningshistorik och hjälpa dig hantera ditt adidaskonto;
  • För att hålla dig uppdaterad med våra senaste produkter, nyheter och specialerbjudanden;
  • För att förbättra din shoppingupplevelse genom att skräddarsy innehållet och kommunikationen så att den är relevant för dig;
  • För att kontinuerligt förbättra våra produkter, tjänster och hemsidor utifrån dina omdömen
  • För att tillhandahålla Kundservice;
Du kan läsa mer om integritetsinitiativen i vår sekretesspolicy.
Om du har andra frågor/bekymmer, hjälper gärna vårt sekretessteam dig på DataProtection@adidas-Group.com.

Var den här artikeln till hjälp?

Ja / Nej

Var är min beställning?

Logga in eller använd vår Guest tracker för att snabbt spåra din beställning, annullera varor och kolla status för returer.

Hittar du fortfarande inte svar på din fråga?

FRÅGA VÅR KUNDSERVICE

Mån. till Fre: 08.00 - 18.00