Vad har jag för garanti på mina produkter?

Senaste: 01/04/19

Alla adidas-produkter som tillverkats eller inköpts de senaste två åren är berättigade returgodkännande vid defekt.  En kopia av ditt originalkvitto eller specificerat köpebevis måste visas upp.

Om du vill lämna en garantianmälan ber vi dig kontakta oss med foton som tydligt visar defekten, artikelnumret (ART # är en kod med 6 siffror eller bokstäver på produktens etikett) och produkten i sin helhet.  Skulle din vara kräva en fysisk inspektion så kommer adidas skicka med en returlapp med förbetalt porto.

Om du vill returnera en produkt på grund av bristande kvalitet som du köpt i en adidasbutik, ska du lämna tillbaka den till en av våra butiker i samma land. Personalen kommer att inspektera skadan.

Observera att vi inte kan ge kompensation för produkter som skadats av andra orsaker, som skada vållad av vårdslöshet, felanvändning eller slitage. Vi kan inte kompensera dig om produkten köpts på något annat ställe än i vår onlinebutik eller i en av våra officiella butiker.

Var den här artikeln till hjälp?

Ja / Nej

Var är min beställning?

Logga in eller använd vår Guest tracker för att snabbt spåra din beställning, annullera varor och kolla status för returer.

Hittar du fortfarande inte svar på din fråga?

FRÅGA VÅR KUNDSERVICE

Mån. till Fre: 08.00 - 18.00