Vad ska jag göra om jag inte mottagit mitt paket?

Senaste: 19/01/19
Vill du ta reda på aktuell leveransstatus för din beställning? Det är enkelt att ta reda på leveransstatus för din beställning.

Vi strävar alltid efter att leverera beställningar inom standardleveranstiden, men ibland uppstår oförutsedda situationer som orsakar försenade leveranser.

Om du inte mottagit ditt paket inom vår standardleveranstid ska du följa följande steg.

Lösning
 
  1. Kontrollera leveranstiden för den beställda produkttypen. Om din beställning innehåller anpassade produkter tar leveransen 1 - 2 arbetsdagar extra.
  2. Du kan hålla koll på din beställning genom att besöka sidan Beställningsspåraren.

  3. Kontrollera leveransstatus för beställningen i tabellen nedan. I den förklaras de olika stegen i leveransen och vad du kan göra vid varje steg.
 
LeveransstatusLösning
Beställningen har statusen ‘Annullerad’.Det kan finnas olika anledningar till att din beställning annullerats. Du får ett e-postmeddelande med en förklaring till varför din beställning annullerats.
Beställningens status ändras inte från ‘Beställning mottagen’.Den beställda produkten kan vara slut i lager. Kontakta oss. Om produkten är slut i lager kommer beställningen att annulleras.
Beställningen har statusen ‘Beställning skickad’. Koden för att söka och spåra visar hela tiden statusen ‘Ute för leverans’ eller någon föregående status. Din beställning har lämnat vårt lager och hanteras nu av leverantören. Kontakta oss
Beställningen har statusen ‘Beställning skickad’. Koden för att söka och spåra visar statusen ‘Levererad’, men paketet har inte levererats.Kontakta oss. Vi kan behöva begära ett leveransbevis.  
Jag har inte mottagit mitt paket men statusen för funktionen söka och spåra på leverantörens webbsida är ‘Levererad’.Kontakta oss. Vi kan behöva begära ett leveransbevis.
Jag mottog ett paket men det är inte komplett.Det är möjligt att dina produkter skickats i separata paket. Om du inte mottar ditt andra paket ska du kontakta oss.

Var den här artikeln till hjälp?

Ja / Nej

Var är min beställning?

Logga in eller använd vår Guest tracker för att snabbt spåra din beställning, annullera varor och kolla status för returer.

Hittar du fortfarande inte svar på din fråga?

FRÅGA VÅR KUNDSERVICE

Mån. till Fre: 08.00 - 18.00