Varför kan ni inte skicka min beställning?

Senaste: 15/10/18

Det finns ett antal skäl till att vi inte kan skicka din beställning.

Här är några möjliga orsaker:

  • Produkten/produkterna du beställt finns inte i lager.
  • Du bor i ett avlägset område dit vi inte kan leverera.
  • Du angav en postbox som leveransadress. Vi kan tyvärr inte leverera till postboxar eftersom våra leveranser måste attesteras vid mottagandet.
  • Ett betalningsproblem kan ha inträffat när du gjorde din beställning.
Om du vill få produkter levererade till ett annat land, vänligen beställ från den lokala domänen (om du till exempel vill få en leverans till Frankrike så måste du beställa på adidas.fr).

Var den här artikeln till hjälp?

Ja / Nej

Var är min beställning?

Logga in eller använd vår Guest tracker för att snabbt spåra din beställning, annullera varor och kolla status för returer.

Hittar du fortfarande inte svar på din fråga?

FRÅGA VÅR KUNDSERVICE

Mån. till Fre: 08.00 - 18.00