Finns alla produkter som säljs online även tillgängliga i din butiker?

Senaste: 15/10/18

Våra butiker har så många produkter som möjligt i lager, men de har begränsat utrymme. Därför kan de inte ha alla produkter från onlinebutiken i lager. Om produkten du vill ha finns i onlinebutiken kan du boka den där och hämta den i en adidasbutik genom att välja ”Hämta i butik” när du slutför bokningen.

Om du söker efter en produkt i en adidasbutik och den inte finns tillgänglig, hjälper vår personal gärna till med att beställa den åt dig. Du betalar i butiken via en iPad och får din/a produkt/er levererad/e till önskad adress eller butik. Detta gäller enbart utvalda butiker och kan ta upp till 2-5 arbetsdagar.

Var den här artikeln till hjälp?

Ja / Nej

Var är min beställning?

Logga in eller använd vår Guest tracker för att snabbt spåra din beställning, annullera varor och kolla status för returer.

Hittar du fortfarande inte svar på din fråga?

FRÅGA VÅR KUNDSERVICE

Mån. till Fre: 08.00 - 18.00