Kan jag annullera min onlinebeställning?

Senaste: 06/11/18

Du kan annullera vanliga onlinebeställningar helt eller delvis inom 15 minuter från det att beställningen lagts. Knappen för att annullera visas bara i 15 minuter efter att beställningen lagts. Om knappen inte längre syns, kan du inte längre annullera din beställning. Däremot kan du returnera beställningen så snart du mottagit den och sen få återbetalning.

Steg för att annullera beställningen

  1. Öppna vårt e-postmeddelande med beställningsbekräftelsen för att hitta beställningsnumret.
  2. Gå till beställningsspåraren.
  3. Kopiera och klistra in ditt beställningsnummer i fältet ‘Beställningsnummer’, ange din mail och klicka på ‘Spåra beställning’.
  4. Klicka på knappen ”Annullera varor”. Knappen visas bara i 15 minuter efter att beställningen lagts.
  5. Välj nu de varor du vill avbeställa välj anledning och bekräfta sedan.

När din annullering har hanterats (inom 2 - 4 timmar) kommer vi att skicka ett e-postmeddelande med en bekräftelse till den adress du använde för beställningen. Du kommer att få en återbetalning för de annullerade produkterna.

Var den här artikeln till hjälp?

Ja / Nej

Var är min beställning?

Logga in eller använd vår Guest tracker för att snabbt spåra din beställning, annullera varor och kolla status för returer.

Hittar du fortfarande inte svar på din fråga?

FRÅGA VÅR KUNDSERVICE

Mån. till Fre: 08.00 - 18.00