Kan jag annullera min onlinebeställning?

Senaste: 19/10/19

Kan jag annullera min onlinebeställning?


Du kan annullera vanliga onlinebeställningar helt eller delvis inom 15 minuter från det att beställningen lagts.

Steg för att annullera beställningen online 
 
  1. Gå till beställningsspåraren. Du hittar ditt beställningsnummer i din beställningshistorik eller i mejlet vi skickade för att bekräfta beställningen.
  2. Kopiera och klistra in ditt beställningsnummer i fältet ‘Beställningsnummer’, ange din mail och klicka på ‘Spåra beställning’.
  3. Klicka på knappen ”Annullera varor”. Knappen visas bara i 15 minuter efter att beställningen lagts.
  4. Välj nu de varor du vill avbeställa välj anledning och bekräfta sedan.


När din annullering har hanterats (inom 2 - 4 timmar) kommer vi att skicka ett e-postmeddelande med en bekräftelse till den adress du använde för beställningen. Antingen så debiteras du inte, eller så får du en återbetalning för de annullerade produkterna.

Knappen för att annullera visas bara i 15 minuter efter att beställningen lagts. Om knappen inte längre syns, kan du inte längre annullera din beställning. Däremot kan du returnera beställningen så snart du mottagit den och sen få återbetalning.

Var den här artikeln till hjälp?

Ja / Nej

Var är min beställning?

Logga in eller använd vår Guest tracker för att snabbt spåra din beställning, annullera varor och kolla status för returer.

Hittar du fortfarande inte svar på din fråga?

FRÅGA VÅR KUNDSERVICE

Mån. till Fre: 08.00 - 18.00